توزیع یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور
کد خبر: 4091638
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

توزیع یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: به مناسبت هفته وحدت، یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز ۲۱ مهرماه در حاشیه اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه که به مناسبت هفته وحدت در کرمان برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ نوع خدمت در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان ارائه می‌شود، گفت: بانک اطلاعاتی دقیقی از نیازمندانی که مددجوی کمیته امداد و بهزیستی نیستند در سراسر کشور شناسایی شده است که یک میلیون و ۶۵۰ هزار خانوار را در بر می‌گیرد.

وی افزود: ۱۵ نوع خدمت به فراخور نیازهای موجود ارائه می‌شود که آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، اهدای جهیزیه، لوازم‌التحریر، کمک‌های معیشتی و... از جمله خدمات رزمایش مومنانه است و برای توزیع این بسته‌ها ۹ مقطع زمانی در طول سال تعریف شده است.

سردار زهرایی با بیان اینکه به مناسبت هفته وحدت، پنجمین مقطع زمانی توزیع کمک‌های مومنانه در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: در این مرحله یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور بین نیازمندان توزیع می‌شود که توزیع این بسته‌ها از روز گذشته در استا‌ن‌های تهران و مازندران آغاز و امروز در ۱۰ استان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه توزیع کمک‌های مومنانه مردم پایه است و نهادهای انقلابی و حاکمیتی هم کمک می‌کنند، افزود:این اقدام به امیدآفرینی برای مردم کمک می‌کند و برخلاف گفته برخی، کاری عمیق و اساسی است زیرا بسته معیشتی به عنوان یک مُسکن ضروری در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه کارهای عمیقی همچون اشتغالزایی، احداث مسکن محرومین در دستور کار بسیج و سپاه قرار دارد، گفت: در دولت سیزدهم که با رویکرد انقلابی و مردمی روی کار آمده تفاهم‌نامه‌های بسیار خوبی انجام و در حال اجرا است.

سردار زهرایی با اشاره به قرارداد با وزارت نیرو برای تامین آب ۷ هزار و ۱۳۸ روستا، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی و خدمات مومنانه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در کنار کارهای ادامه‌دار در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha