اغتشاشات اخیر تلنگری برای مسئولان در حل مشکلات اقتصادی مردم است
کد خبر: 4091802
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
امام جمعه گرگان:

اغتشاشات اخیر تلنگری برای مسئولان در حل مشکلات اقتصادی مردم است

امام جمعه گرگان با بیان اينکه این مشکلات اقتصادی با تدابیر دولت، مجلس و مسئولان نظام حل خواهد شد، تصریح کرد: البته اغتشاشات اخیر می‌تواند تلنگری برای مسئولان نظام برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

یت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه گرگان ضمن تبریک ولادت پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ص) گفت: پیامبر اکرم(ص) در روز جمعه ۱۷ ربیع‌الاول بعد از طلوع فجر به دنیا آمد و این بین تواریخ و مورخان اهل‌سنت و شیعه به صراحت بیان شده است.

امام جمعه گرگان به حوادث ولادت پیامبراکرم (ص) اشاره کرد و گفت: در بین مورخان نقل شده که وقتی پیامبر به دنیا آمد ایوان مدائن شکافته و بت ها شکسته و آتشکده فارس خاموش و تمامی کشیشان و مسیحیان از خوابهای آشفته بیدار می‌شوند و این حوادثی است که در کتب مورخان به صراحت بیان شده است.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه ولادت پیامبر(ص) مقدمه یک تحول جهانی در عالم بود، افزود: خداوند با ولادت پیامبر و حوادث بعد از ولادت ایشان می‌خواهد به عالم اعلام کند که پیامبر منشا تحول جهانی بوده و با این اقدام تکوین خلقت تحقق بخشیده شد.

امام‌جمعه گرگان به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همراهی مردم و نیروی امنیتی و نظامی اغتشاشات خاموش شد اما مقدمه این اقدامات از چهار ماه قبل در اندیشکده های آمریکایی برنامه ریزی شده بود تا اوضاع داخلی را متشنج کنند.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: آن اندیشکده براساس برنامه‌های خود توصیه‌هایی به سران و مسئولان آمریکایی کرده بود که ضمن همراهی با برخی افراد و گروه‌ها در اغتشاشات، بایدن رئیس جمهور کشورشان نباید، مذاکرات را قبول کند زیرا قبول آن باعث خواهد شد تا وضع ایران خوب شود و مردم با آنها برای رسیدن به اهدافشان همراهی نخواهند داشت.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی نشات گرفته از تحریم های دشمنان در کشور وجود دارد و قابل انکار نیست، افزود: این مشکلات باعث نمی‌شود که مردم از استقلال و تمامیت ارضی کشور خود را از دست بدهند لذا این کشور با خون هزاران شهید به وجود آمده که امروز عکس‌هایی این شهیدان مزین در کوچه و خیابان این شهر می‌باشد.

وی با بیان اينکه این مشکلات با تدابیر دولت، مجلس و مسئولان نظام حل خواهد شد، تصریح کرد: البته این اغتشاشات می‌تواند تلنگری برای مسئولان نظام برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: امروزه وظیفه خانواده‌ها سنگین است آنها باید با فرزندانشان صحبت کنند و آنان را از این قضایای هیجانی و تحریک‌آمیز کنار بکشند و نگذارند به اصطلاح بنزین بر روی اغتشاشات بریزند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha