محفل انس با قرآن در بندرگز برگزار شد
کد خبر: 4091843
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

محفل انس با قرآن در بندرگز برگزار شد

به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبراکرم(ص) محفل انس با قرآن از سوی پایگاه بسیج شهید خرمنگدا با حضور امام جمعه بندرگز و مسئولین شامگاه امروز، ۲۲ مهرماه در مسجد جامع بندرگز برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه بندرگز در مراسم محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبراکرم(ص) محفل انس با قرآن از سوی پایگاه بسیج شهید خرمنگدا با حضور امام جمعه بندرگز و مسئولین شامگاه امروز، ۲۲ مهرماه در مسجد جامع بندرگز برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بندرگز ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) وامام جعفر صادق(ع)گفت: قرآن برنامه زندگی انسانها و دوای دردهای مادی ومعنوی می‌باشد، اگر ما مسلمانان با قرآن مانوس نشویم و به آن عمل نکنیم مورد شکایت رسول خدا (ص)قرار خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام حسینی در خصوص روایتی از رسول اکرم پیرامون تمسک به قرآن کریم تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند «هرگاه آشوب‌ها چون شب تار شما را فرا گرفت به قرآن رو آورید و بدان چنگ زنید؛ زیرا قرآن شفیعی است که شفاعتش پذیرفته می‌شود. هر که قرآن را پیشواى خود کرد به بهشتش رهبرى کند و هر که از آن پیش افتد و آن را پشت سر خود قرار دهد به دوزخش کشاند. قرآن راهنمائى است که به بهترین راه‌ها راهنمائى کند».

امام جمعه بندرگز قرآن کریم را برنامه‌ای هدفمند برای زندگی بشر خواند و افزود: از نظر مصداقی افرادی که به قرآن عمل کردند به سعادت حقیقی دست پیدا خواهند کرد.

در این مراسم استاد خوجملی به تلاوت قرآن پرداخت و در پایان مراسم از قاریان برجسته با اهدا جوایز تقدیر به عمل آمد‌.

 

انتهای پیام
captcha