شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارگران استان کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4092064
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارگران استان کردستان برگزار می‌شود

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران استان کردستان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات قرآنی آبان‌ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

فرزاد پیشکاری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان

فرزاد پیشکاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با حضور کارگران کردستانی در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ قرآنی، توجه به سبک زندگی اسلامی و تربیت قرآنی در جامعه کار و تلاش دانست و بیان کرد: تمامی کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت‌ پوشش خدمات بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنان شامل همسر و فرزندانی که سن آنها بین 18 تا 25 سال بوده و تابع مقررات سرپرستی فرزند هستند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: حضور نفرات اول مرحله کشوری رشته‌های قرائت و حفظ کل کلیه دوره‌های پیشین در آن رشته ممنوع است و نفرات اول رشته‌های حفظ 20 و 10 جزء دوره‌های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته‌های بالاتر حفظ را خواهند داشت. 

پیشکاری در پایان یادآور شد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام از ۲۵ شهریورماه لغایت 5 آبان‌ماه سال‌جاری به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های محل اقامت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha