محفل انس با قرآن در دهگلان برگزار شد
کد خبر: 4092174
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

محفل انس با قرآن در دهگلان برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته وحدت با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان شامگاه گذشته، 23 مهرماه در مسجد جامع شهرستان دهگلان برگزار شد.

محفل انس با قرآن در دهگلان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان شامگاه گذشته، 23 مهرماه در محفل انس با قرآن این شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: قرآن کتابی است برای تمام اعصار و قرون و در تمام زمینه‌های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت و معنویات راهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی می‌تواند ما را به راه سعادت رهنمون کند.

وی با اشاره به اینکه وحدت یک عمل عبادی و نماد همبستگی مسلمانان جهان است، افزود: هفته وحدت حاوی پیام صلح و دوستی برای مسلمانان جهان است در این راستا باید از ایام هفته وحدت در جهت تقویت وحدت و اتحاد بین مسلمانان نهایت استفاده را کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهد بود، بیان کرد: محافل انس با قرآن زمینه‌ساز ترویج معارف قرآنی و سبک زندگی اسلامی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان بوده است و می‌تواند در برابر تهدیدها و معضلات اجتماعی از فرد محافظت کند.

گفتنی است؛ در این مراسم قاریان قرآن کریم به قرائت کلام الله مجید پرداخته و شور و نشاطی خاص به مراسم بخشیدند. در پایان این محفل نورانی از قاریان، حافظان و مربیان کلاس‌های قرآنی با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha