کسب رتبه سوم حفظ کل قرآن مسابقات «مدهامتان» توسط حافظ البرزی
کد خبر: 4092216
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کسب رتبه سوم حفظ کل قرآن مسابقات «مدهامتان» توسط حافظ البرزی

محمدحسین میرزایی، فعال کانون مسجد علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) شهرستان کرج رتبه سوم حفظ کل پانزدهمین دوره مسابقات کشوری مدهامتان را کسب کرد.

مسابقات مدهامتان

محسن خدابنده، مدیر کانون امام علی‌ ب ن‌ابیطالب(ع) کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم، کشف استعدادهای قرآنی هر سال در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: وظیفه اصلی این مسابقات ترویج معارف قرآنی در جامعه به‌ویژه بین نوجوانان و جوانان است، چراکه مسجد را به‌عنوان اصلی‌ترین پایگاه فعالیت دینی قرار داده و نقطه‌گذاری که انجام شده کاملا درست است. بنابراین، اگر قرار است استعدادی کشف شود می‎‌تواند در مسجد و این مسابقات پیدا و به جامعه قرآنی معرفی شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد علی بن‌ ابیطالب(ع) کرج بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرلئت نماز و استعدادیابی برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات با حضور بیش از 150 نفر از فعالان و برگزیدگان برتر قرآنی کشور به میزبانی استان فارس برگزار شد، گفت: محمدحسین میرزایی از فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد علی بن‌ ابیطالب(ع) با حضور در جشنواره قرآنی مدهامتان موفق به کسب رتبه سوم قرآنی در کشور شد.

انتهای پیام
captcha