۸۸۰ نفر از اغتشاشگران در گیلان دستگیر شدند
کد خبر: 4092460
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

۸۸۰ نفر از اغتشاشگران در گیلان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۸۸۰ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی در گیلان خبر داد.

حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از اطلاع رسانی پلیس استان، سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت و اغتشاشگران اظهار کرد: 880 نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در گیلان دستگیر شدند.

وی از تحویل تعدادی از این افراد با تشکیل پرونده به مرجع قضایی خبر داد و افزود: تعدادی از این افراد فریب خورده که فاقد سابقه بودند پس از تحقیقات تکمیلی پلیس با اخذ تعهد آزاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آمادگی کامل مجموعه انتظامی برای برخورد با اغتشاشگران گفت: خانواده‎ها باید بیشتر از هر زمانی مراقب فرزندان خود باشند تا از طریق کانال‎ها و صفحات مجازی معاند خارج از کشور مورد فریب قرار نگیرند.

این مقام انتظامی از شناسایی یک باند تولید مواد اشتغال‌زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان گیلان را داشتند نیز خبر داد و گفت: از این گروه تعدادی کوکتل مولوتوف و سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با تشکر از آحاد مردم که برای تامین امنیت با پلیس همکاری لازم را دارند خواست در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha