اجرای مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در خوزستان
کد خبر: 4093803
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

اجرای مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز اجرای مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خبر داد‌.

مسعود حمیدی نژادبه گزارش ایکنا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، امروز، یکشنبه ۱ آبان درباره برنامه عملی فاز دوم طرح «جهش کیفیت و عدالت آموزشی در استان خوزستان» گفت: مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در قالب تدوین برنامه عملیاتی در ۷ محور توسط مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان دنبال می‌شود.

وی با اشاره به محورهای هفت گانه برنامه عملیاتی طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی گفت: توانمندسازی نیروی انسانی شامل مدیران، معاونین و دبیران؛ فعالیت‌ها و برنامه‌های انگیزه‌بخشی ویژه دانش‌آموزان و معلمان؛ فعالیت‌ها و برنامه‌های ویژه تقویت رابطه اولیا با مدرسه و جلب مشارکت آن‌ها؛ تقویت نقش ارکان و شوراهای مدرسه؛ ارتقای نقش گروه‌های آموزشی و پژوهش سراهای دانش آموزی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی؛ تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان به ویژه در دروس هدف و سنجش و ارزشیابی از جمله محورهای هفت گانه مرحله دوم این طرح در سطح استان است‌.

حمیدی نژاد در پایان با اشاره به مهمترین هدف اجرای این طرح گفت: رشد شاخص‌های آموزشی و تربیتی و ارتقای کیفیت و عدالت آموزشی در سطح مدارس مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

گفتنی است؛ طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی که یکی از طرح‌های ابتکاری مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان در راستای کیفیت بخشی در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی است از نیمه دوم شهریورماه در سطح مناطق و نواحی استان کلید خورده است. 

انتهای پیام
captcha