دیدار استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس
کد خبر: 4093867
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

دیدار استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید استان و جمعی از مسئولان استانی با حضور در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با حداد صاحب‌نژاد، جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس عیادت کردند.

عیادت جانبازبه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، یکم آبان‌ماه در دیدار با حداد صاحب‌نژاد، جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: یکی از پیام‌های دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تجدید میثاق با آرمان‌های امام، نظام و دین است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مهم دولت سیزدهم احیای ارزش‌های دینی، مذهبی و فرهنگی است، اظهار کرد: از محمد غلام‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به‌ خاطر عملکرد خیلی خوب در حوزه تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران قدردانی می‌کنم.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به فعالیت‌های بهداشتی و درمانی استان و ارائه خدمات مناسب به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، افزود: خوشبختانه در استان تکریم و ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران قابل تحسین بوده که انتظار داریم این روند ادامه داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه از دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران روحیه می‌گیریم، تأکید کرد: شاید این خانواده‌های عزیز به حضور ما نیازی نداشته باشند اما این ما هستیم که برای تداوم راه شهدا و ایثارگران نیازمند تقویت روحیه هستیم که در این دیدارها اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام
captcha