81 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند
کد خبر: 4093885
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
از ابتدای سال

81 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند

رئیس ستاد دیه هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۱ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد هرمزگان با بدهی بیش از ۷۶۷ میلیارد ریال از زندان‌های این استان آزاد شدند.

آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان هرمزگان، احمد مرادی‌نژاد، رئیس ستاد دیه استان هرمزگان، امروز، اول آبان‌ماه در سخنانی اظهار کرد: ۴۵ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۹۴۵ میلیارد ریال در زندان‌های استان حبس هستند و با وجود پیگیری‌های قضایی و تلاش‌های انجام شده، از این تعداد ۲۸ نفر به علت مطالبات مهریه در زندان‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ نفر از این زندانیان نیز به‌دلیل محکومیت مالی و یک زندانی هم به‌واسطه دیه در زندان است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۱ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد هرمزگان با بدهی بیش از ۷۶۷ میلیارد ریال از زندان‌های این استان آزاد شدند که این تعداد شامل سه زن و ۷۸ مرد بودند.

رئیس ستاد دیه هرمزگان با بیان اینکه امسال آمار زندانیان مهریه در زندان‌های هرمزگان افزایش یافته است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۵ زندانی مرتبط با مطالبات و شکایات مهریه از زندان‌های استان آزاد شدند. همچنین در این مدت ۲۳ نفر محکوم مالی، ۹ نفر نفقه و چهار نفر نیز به علت دیه از زندان‌های هرمزگان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مرادی‌نژاد ادامه داد: در سال گذشته نیز به همت خیران و ستاد دیه، ۱۸۵ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بالغ‌ بر هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال در نتیجه پیگیری‌های دستگاه قضایی و تلاش مددکاران و ستاد دیه و تخفیف شاکیان از زندان‌ها و ندامتگاه‌های استان آزاد شدند.

وی در پایان یادآور شد: خیران و افراد نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند، کمک‌های خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه هرمزگان و یا با شماره‌گیری کد دستوری # ۷۷۷۷۰۷۶ *۷۸۰ * اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha