مساعدت ۵ میلیاردی شهرداری به مساجد شهر قزوین
کد خبر: 4094024
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

مساعدت ۵ میلیاردی شهرداری به مساجد شهر قزوین

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از مساعدت عمرانی ۵۰ میلیارد ریالی شهرداری به مساجد سطح شهر در سال جاری خبر داد.

مسجدالنبی قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، قاسم اللهیاری در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین که شب گذشته اول آبان برگزار شد، اظهار کرد: با موافقت اعضای کمیسیون مقرر شد، مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای احداث مسجد در محله‌هایی که فاقد مسجد هستند و تا سقف ۶۰ میلیون تومان برای مساجدی که مشکل عمرانی دارند، اختصاص یابد.

اللهیاری اضافه کرد: می‌بایست برای احداث مسجد در محلاتی که مسجد ندارند، حمایت ویژه صورت گیرد تا بتوانیم برای اقامه نماز در این‌گونه محلات گام‌های مثبتی برداریم.

وی با انتقاد از عدم تحقق بودجه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در سال جاری گفت: همه اعضای شورا نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ دارند و در زمان تدوین بودجه خواستار تخصیص صد درصدی بودجه فرهنگی شدند، اما متأسفانه بودجه محقق شده در این حوزه فاصله زیادی با انتظارات دارد.

این مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنانش در این جلسه خاطرنشان کرد: به منظور شناسایی سریع مشکلات درمحلات قزوین و رسیدگی به مشکلات مساجد پیشنهاد می شود میز خدمت به صورت هفتگی در مساجد استقرار شود.

انتهای پیام
captcha