نخبگان ایثارگر هدایتگر جامعه به‌سوی پیشرفت و تعالی هستند
کد خبر: 4094528
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

نخبگان ایثارگر هدایتگر جامعه به‌سوی پیشرفت و تعالی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر با توجه به تعهد و تخصصی که دارند، هدایتگر جامعه به‌سوی پیشرفت و تعالی هستند.

دیدار مدیرکل بنیاد شهید یزد با نخبه ایثارگربه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید، حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در دیدار با احمد مختاری، یادگار روحانی شهید محمدحسین مختاری و از نخبگان دارالعباده در حوزه پزشکی، با تجلیل از تلاش‌های نخبگان به‌ویژه نخبگان شاهد و ایثارگر در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: نخبگان شاهد و ایثارگر با توجه به تعهد و تخصصی که دارند، هدایتگر جامعه به‌سوی پیشرفت و تعالی هستند.

وی نخبگان را اشخاص و گروه‌‏هایى خواند که در نتیجه قدرتى که به دست مى‌‏آورند و تأثیرى که بر جاى مى‌‏گذارند یا به‌وسیله تصمیماتى که اتخاذ مى‌‏کنند در عملکرد جامعه‏ مؤثر واقع مى‌‏شوند.

حیدر مفتاحی‌زاده، رئیس بنیاد نخبگان استان یزد نیز در این دیدار با ادای احترام به مقام والای شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: نخبگان همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در جریانات مختلف سیاسی اجتماعی کشور داشته‌اند همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم با نثار جان خود سبب تحولات عدیده‌ای در وضع موجود ایران شدند.

مفتاحی‌زاده افزود: نقش عناصر نخبه در جامعه به‌قدری برجسته و مهم است که جامعه‏‌شناسى به‌عنوان کارگزاران تغییر شناخته مى‌‏شوند.

وی از مشارکت نخبگان شاهد و ایثارگر در برنامه‌های مختلف بنیاد نخبگان استقبال کرد و تصریح کرد: قطعاً حضور نخبگان شاهد و ایثارگر مایه خیر و برکت برای هر مجموعه‌ای خواهد بود و ما افتخار می‌کنیم که بتوانیم در خدمت این عزیزان باشیم.

انتهای پیام
captcha