راهپیمایی ۱۳ آبان در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4094553
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

راهپیمایی ۱۳ آبان در یزد برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد از برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرستان یزد با اجتماع آحاد مردم در میدان امیرچقماق خبر داد و گفت: این راهپیمایی به سمت مسجد ملااسماعیل ادامه خواهد داشت.

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبانبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، شامگاه سه‌شنبه، سوم آبان‌ماه در دومین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان با اشاره به اینکه 13 آبان یک روز معمولی نیست بلکه از ایام الله به شمار می‌رود اظهار کرد: اهمیت این روز کمتر از یوم‌الله 22 بهمن نیست لذا باید تمام همت و تلاشمان را برای گرامیداشت این روز بزرگ به‌کار ببندیم.

وی اضافه کرد: امروز تمام کفر نه تنها در برابر نظام مقدس اسلامی بلکه در برابر تمامیت اسلام قرار گرفته و مبانی اسلام و اعتقادات ما را مورد هجمه قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد یوم‌الله 13 آبان را بهترین فرصت برای رهاکردن تیر خلاص به پیکره استکبار جهانی دانست و گفت: قطعاً مردم متدین و ولایتمدار استان بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها خواهند زد.

عزیزی بیان کرد: مراسم یوم الله 13 آبان در شهرستان یزد صبح روز جمعه از ساعت 10 صبح با اجتماع آحاد مردم در میدان امیرچقماق آغاز شده و سپس به صورت راهپیمایی به سمت مسجد ملااسماعیل میعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha