مؤلفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود
کد خبر: 4095433
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

مؤلفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اکنون دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ همه جانبه در همه عرصه‌ها به مقابله با ایران پرداخته است و لذا باید بحث امیدآفرینی و مؤلفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی برای مردم تبیین و بازگو شود.

حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک فریضه عینی، آنی و همگانی است اظهار کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به نقش رسانه‌ها و فضای مجازی اشاره داشتند و یکی از تأکیدات ایشان شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است که امیدواریم با کمک رسانه‌ها شاهد تحقق این مهم در کشورمان باشیم و با قلم توانای رسانه‌ها این محاصره و هجمه رسانه‌ای شکسته خواهد شد.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور با بیان اینکه سربازگیری از خود ملت ایران یکی از نقشه‌های دشمن است ادامه داد: در این جهاد نابرابر مطالبه‌گری برای قطع کردن دست دشمن در تسلط به افکار مردم یکی از راهکارهایی است که حائز اهمیت بوده و به عنوان تکلیفی بر عهده رسانه‌ها قرار دارد.

زارع‌کمالی با اشاره به اینکه امیدآفرینی در جامعه از دیگر وظایف رسانه‌ها است افزود: دموکراسی آمریکا با اقتدار و قدرت یافتن جمهوری اسلامی ایران دچار چالش شده است و تمام تلاش خود را برای ممانعت از قدرت گرفتن جمهوری اسلامی به کار گرفته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اکنون دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ همه جانبه در همه عرصه‌ها به مقابله با ایران پرداخته است و لذا باید بحث امیدآفرینی و مؤلفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی برای مردم تبیین و بازگو شود که از طریق صبر و بصیرت و با توکل بر خدا و پیروی از ولایت فقیه به هدف انقلاب اسلامی که تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) است، خواهیم رسید.

وی یکی از مأموریت‌های امروز را زنده نگه داشن دوران دفاع مقدس و تبیین نقش جوانان در آن دوران ذکر کرد و گفت: 6 برنامه در ذیل برنامه‌های این هفته دنبال خواهد شد از جمله آنها می‌توان به ارتقای باورهای دینی جوانان، تربیت اقتصادی و حرفه‌ای در قالب بازدید و بازسازی‌ها، علم و فناوری در قالب حضور دانش آموزان در طرح راهیان پیشرفت تا برگزاری اموزشها، مباحث اجتماعی و سیاسی در راستای اتمام حجت جهت تبیین و بصیرت افزایی و بخش تحصیل، تذهیب و ورزش اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha