تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره کشوری «جوانی جمعیت» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4095509
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره کشوری «جوانی جمعیت» در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت ثبت‌نام در «جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت» تا ۲۰ آبان‌ماه تمدید شده است و این جشنواره در روز هشتم آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می‌شود.

علی احمدی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

علی احمدی، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه ثبت‌نام در نخستین «جشنواره کشوری جوانی جمعیت» از ۲۷ تیرماه در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و پس از تمدید تا 20 آبان‌ماه ادامه دارد، اظهار کرد: قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نظر دارد جشنواره فرهنگی، اجتماعی، هنری و پژوهشی تعالی سلامت و جوانی جمعیت را با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، آگاه سازی و اقناع سازی جامعه از مزایای جوانی جمعیت، برگزار کند.

وی تصریح کرد: انگ‌زدایی از درمان ناباروری، کاهش سقط جنین و سزارین، تقلیل چالش‌ها و تهدیدات سالخوردگی جمعیت کشور و چهارمحال و بختیاری و مطالبه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به‌شمار می‌رود.

رئیس مرکز بهداشت استان در خصوص محورهای این جشنواره، گفت: این جشنواره در بخش‌های پوستر، طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات پژوهشی و علمی، نقاشی، وبلاگ‌نویسی، تولیدات نرم‌افزاری، انیمیشن، موشن‌گرافی و کلیپ، پیشنهادات و ایده‌های کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، خوشنویسی، پادکست، درس‌آموخته‌ها و تجربیات کاربردی و مشاوره برای ترویج مفاهیم جمعیت باور و جمعیت یاور برگزار می‌شود.

احمدی با تصریح اینکه نخستین «جشنواره کشوری جوانی جمعیت» پس از ارزیابی آثار ارسالی در روز هشتم آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می‌شود، بیان کرد: از علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و پژوهشی، رسانه و دیجیتال در هر رده سنی دعوت می‌شود برای دریافت اطلاعات بیشتر از محورهای جشنواره به وب‌سایت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به نشانی https://www.skums.ac.ir/javanii مراجعه کنند.

وی گفت: به نفرات برتر جشنواره همزمان با برپایی آیین اختتامیه، جوایز نفیسی از طرف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha