آغاز کلاس‌های دارالقرآن «امیرالمؤمنین» اشکذر از نیمه دوم آبان‌
کد خبر: 4095512
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

آغاز کلاس‌های دارالقرآن «امیرالمؤمنین» اشکذر از نیمه دوم آبان‌

دارالقرآن امیرالمؤمنین(ع) شهرستان اشکذر در سال تحصیلی جدید در رشته‌های قرآنی از تمامی گروه‌های سنی ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

کلاس‌های دارالقرآن امیرالمؤمنین اشکذربه گزارش ایکنا از یزد، دارالقرآن امیرالمؤمنین(ع) شهرستان اشکذر در سال تحصیلی جدید در رشته‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، ترتیل و تحقیق، حفظ جزء سی ویژه دانش‌آموزان، حفظ عمومی، تجوید مقدماتی و پیشرفته، صحت قرائت نماز، صوت و لحن، تفسیر، فهم قرآن و مداحی مقدماتی و پیشرفته ویژه پسران ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

 شرکت در این کلاس‌های آموزشی بدون محدودیت سنی و با حضور مربیان مجرب خواهد بود و در پایان کلاس‌ها گواهینامه معتبر برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

در این فراخوان به مواردی از جمله ارائه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در محیطی شاد و جذاب برای دانش‌آموزان همراه با قصه‌گویی و تماشای فیلم‌های مناسب هر رده سنی، اعزام مربی تخصصی قرآن به مدارس جهت استعدادیابی، برگزاری کلاس در مدارس، برگزاری محافل انس با قرآن، آموزش‌های عملی نماز در محل دارالقرآن  و مدارس، تخفیف ویژه برای مدارسی که گروهی در کلاس‌ها شرکت کنند، اجرای برنامه‌های فرهنگی در محل دارالقرآن و مدارس، اردوهای استانی، اجرای مسابقات و اهدای جایزه اشاره شده است.

آغاز کلاس‌ها از نیمه دوم آبان ماه اعلام شده است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۳۵۳۲۷۲۵۹۳۰  و یا ۰۹۱۹۳۸۸۶۳۰۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha