ید واحد؛ باطل‌السحر جنگ ترکیبی
کد خبر: 4095543
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

ید واحد؛ باطل‌السحر جنگ ترکیبی

استاد حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی، معجونی از جنگ سخت و نرم است، گفت: مقابل هجمه و حمله دشمن، یک اقدام و یگ گروه و یا یک مجموعه کافی نیست بلکه بسیج عمومی و جهاد جمعی لازم است.

ید واحده باطل‌السحر جنگ ترکیبیمحمدعلی خسروی، استاد حوزه علمیه یزد در یادداشتی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، به حوادث این ایام در کشور می‌پردازد که در ادامه می‌خوانید:

در جنگ ترکیبی، دشمن تمام زیرساخت‌های فکری، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و دینی مردم را مورد هجوم قرار می‌دهد یا به تعبیری دیگر، جنگ ترکیبی، معجونی از جنگ سخت و جنگ نرم است.

دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی، بعد از اینکه دیدند در جنگ‌های نظامی، فرهنگی و... حریف ایران اسلامی نشدند و بلکه ایران اسلامی، کشوری فراملیتی است و امروز ایران به کشوری الهام‌بخش در نظم نوین جهانی تبدیل شده است، تصمیم گرفتند که دست به «جنگی ترکیبی» و همه‌جانبه بزنند و البته مثل همیشه‌؛ همه کفر علیه همه و تمامیت اسلام است. فعال کردن گسل‌های قومی و مذهبی، دامن زدن به بی‌بند باری و نفی اخلاق، ایجاد نا امنی و اغتشاش، تحریم اقتصادی، نفی ارزش‌های دینی و اعتقادی و... همه و همه در دستور کار دشمن است.

اما در مقابل این همه هجمه و حمله، یک اقدام و یگ گروه و یا یک مجموعه کافی نیست بلکه بسیج عمومی و جهاد جمعی لازم است. همان‌گونه که رهبر عظیم‌الشأن انقلاب فرمودند: همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاه‌های حافظ امنیت و قوه‌ قضائیه تا فعالان عرصه‌ فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ای باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنایی و بی‌احترامی روا می‌دارد. ملت عزیز و دستگاه‌های مسئول یقیناً بر توطئه‌ خباثت‌آمیز دشمنان فائق خواهند آمد، ان‌شاءالله.

انتهای پیام
captcha