شهید دهه هفتادی تاکستان و یافتن مسیر سعادت
کد خبر: 4095653
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

شهید دهه هفتادی تاکستان و یافتن مسیر سعادت

پدر شهید بسیجی اهل تاکستان گفت: عباس روز آخر قبل از شهادتش وقتی از منزل خارج شد دست مادرش را بوسید و رفت و من فکر می‌کنم احترام به والدین بود که فرزندم را در مسیر سعادت قرار داد.

شهید عباس خالقی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سمیه اسمعیلی، مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه برخی دیگر از مسئولان این اداره کل با خانواده شهید بسیجی خالقی که روز ۳۰ شهریور سال جاری در جریان ناآرامی‌های شهرستان تاکستان به درجه رفیع شهادت نائل شد؛ دیدار و گفت‌وگو کردند.

طی این دیدار اسمعیلی با اشاره به مقام شهدا گفت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان بی‌ادعای ایران اسلامی است و وظیفه مسئولان بنیاد است تا خادمان شایسته‌ای برای بازماندگان شهدا که بزرگترین سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند، باشند و رضایتمندی واقعی آن‌ها را کسب کنند.

در ادامه این جلسه پدر بسیجی شهید خالقی بیان کرد: از همه عزیزانی که با شهادت پسرم در کنارم بودند و تسلی خاطر بنده و خانواده‌ام شده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید خالقی گفت: فرزندم برای پدر و مادرش احترام ویژه‌ای قائل بود و همیشه با ادب و مهربانی با والدینش رفتار می‌کرد. بوسیدن دست پدر و مادر از جمله ویژگی‌های فرزندم بود و هر وقت از خانه خارج می‌شد و یا به خانه بازمی‌گشت، دست مادرش را می‌بوسید.

پدر شهید خالقی ادامه داد: عباس روز آخر قبل از شهادتش وقتی از منزل خارج شد دست مادرش را بوسید و رفت و من فکر می‌کنم احترام به والدین بود که فرزندم را در مسیر سعادت قرار داد.

به گزارش ایکنا، شهید عباس خالقی در روز ۱۲ بهمن ماه سال ۷۸ در یکی از روستاهای خدابنده استان زنجان دیده به جهان گشود، او کارگر شرکت بود، ازدواج کرد، صاحب یک فرزند شد و در سی‌ام شهریور در ناآرامی‌های تاکستان به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha