برگزاری نشست فرهنگی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد یزد
کد خبر: 4095733
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

برگزاری نشست فرهنگی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد یزد

نشست توجیهی فرهنگی ویژه دانشجویان پسر جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور جمعی از مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

برگزاری نشست فرهنگی ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، نشست توجیهی فرهنگی ویژه دانشجویان پسر جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور جمعی از مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن زارع، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این نشست با اشاره به روایات، احادیث قرآن و اهل بیت(ع)، پیرامون تفکر در کارها در جهت مسیریابی صحیح درست در زندگی فقط با بندگی خداوند برشمرد و گفت: باید در استفاده از تجربیات و مشورت در امورات سرنوشت‌ساز زندگی بسیار اهتمام  ویژه داشت.

وی با استقبال از حضور دانشجویان علاقه‌مند جهت همکاری فرهنگی با دفتر نهاد دانشگاه، با ارائه آیاتی از قرآن کریم، ضمن متذکر شدن جایگاه رفیع انسان در نظام آفرینش، و همچنین امکان برتری انسان از ملائکه، یا گمراه‌تر شدن او از حیوانات، دانشجویان را دعوت به تفکر و مشورت با یکدیگر  کرد.

آشنایی دانشجویان با قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد یزد از جمله تشکل‌های دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و هنری و ...، پخش کلیپ معرفی دستاوردهای دانشگاه و نمایش سرود انقلابی از گروه تواشیح دانشجویی(وصال) واحد یزد و همچنین بازدید از رصدخانه بزرگ دانشگاه آزاد شهرستان تفت از دیگر برنامه‌های این اردوی توجیهی بود.

انتهای پیام
captcha