ساخت یادمان شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در شیراز
کد خبر: 4095772
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

ساخت یادمان شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در شیراز

شهردار شیراز با ارائه لایحه دو فوریتی از ساخت یادمان برای ۱۳ نفر از شهدا و نامگذاری خیابان و کوچه‌هایی در سطح شهر به نام این شهدا در راستای زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز عصر دیروز، 8 آبان در صحن علنی این هفته شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) با ارائه لایحه دو فوریتی از ساخت یادمان برای ۱۳ نفر از شهدا و نامگذاری خیابان و کوچه‌هایی در سطح شهر به نام این شهدا در راستای زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدای این حادثه خبر داد.

وی همچنین با اشاره به برخی از اقدامات شهرداری در راستای برگزاری مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: از ابتدای این حادثه شهرداری شیراز نیز بر مبنای وظایف ذاتی خود اقداماتی را در دستور کار خود قرار داد که از آن جمله می‌توان فضاسازی شهری، تبلیغات محیطی، تخصیص ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس، مترو و تأمین تدارکات به منظور برپایی هر چه بهتر این مراسم اشاره کرد.

اسدی با بیان اینکه در دروازه قرآن و چندین نقطه شهر پرچم عزا نیز برافراشته شد، افزود: همچنین سایر وظایفی که برعهده شهرداری قرار داده شد به نحو مورد نظر به انجام رسید.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس، روسای نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز از شهردار و شهرداران مناطق یازده‌گانه به جهت همکاری در اجرای طرح مهر همزمان با بازگشایی مدارس و آماده‌سازی فضای پیرامونی مدارس به جهت آغاز سال تحصیلی بعد از گذشت دو سال آموزش مجازی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha