دوره آموزشی و توانمندسازی شرکت‌کنندگان جشنواره قرآن دانشجویی برگزار می‌شود
کد خبر: 4095883
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

دوره آموزشی و توانمندسازی شرکت‌کنندگان جشنواره قرآن دانشجویی برگزار می‌شود

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شرکت‌کنندگان در جشنواره قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و گفت: در این دوره‌های آموزشی تکنیک‌های هر رشته به تفکیک توسط اساتید برجسته قرآن کریم تشریح می‌شود.

جشنواره قرآن و عترت دانشجویی

فاطمه حدادیان، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی شرکت‌کنندگان جشنواره قرآن و عترت دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: دوره‌های آموزشی ــ تخصصی توانمندسازی شرکت‌کنندگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی به همت مرکز قرآن و عترت مدیریت فرهنگی در سطح دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره‌های آموزشی تکنیک‌های هر رشته به تفکیک توسط اساتید برجسته قرآن کریم تشریح می‌شود.

حدادیان با اشاره به اهداف برگزاری این دوره‌ها، یادآور شد: آمادگی بیشتر برای شرکت در آزمون‌های شفاهی و کتبی و مشارکت در آزمون‌های تخصصی و توانمندسازی متسابقین برای حضور در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی از مهم‌ترین اهدافی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این دوره‌ها براساس سرفصل‌های مشخص برگزار می‌شود و با سطح‌بندی و اخذ آزمون برای سنجش همراه خواهد بود که این امر برای توانمندی بیشتر شرکت‌کنندگان در مسابقات است.

وی در پایان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی که برگزار می‌شود اهدافی را دنبال می‌کنند که امیدواریم به ارتقای سطح علمی و مهارتی شرکت‌کنندگان بیافزاید.

انتهای پیام
captcha