۴۰۰ نفر از شرکت کنندگان جشنواره «راه روشن» متولد دهه ۸۰ و ۹۰ بودند
کد خبر: 4096214
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

۴۰۰ نفر از شرکت کنندگان جشنواره «راه روشن» متولد دهه ۸۰ و ۹۰ بودند

دبیر جشنواره ملی راه روشن گفت: از هر رشته 3 نفر به عنوان نفر برتر انتخاب و در مجموع ۳۰ نفر برگزیده شدند، ۴۰۰ نفر از این شرکت کنندگان در رده سنی متولد دهه ۸۰ و ۹۰ بودند.

محمد رمضان‌پور دبیر جشنواره ملی راه روشنبه گزارش ایکنا از همدان، محمد رمضان‌پور دبیر جشنواره ملی راه روشن، امروز دهم آبان‌ماه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی راه روشن که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با محوریت نهج‌البلاغه، در گستره ملی و با میزبانی همدان آغاز به کار کرد، رئیس جشنواره نماینده ولی فقیه در استان همدان بود که رهنمودها و حمایت‌های ویژه‌ای از جشنواره داشت.

وی افزود: فراخوان و رونمایی از پوستر جشنواره ۷ خرداد ماه سال‌جاری در دفتر امام‌جمعه همدان انجام شد و فراخوان تا ۱۰ شهریور تمدید شد. نکته‌ای که این جشنواره نسبت به سایر جشنواره‌ها داشت این بود که اکثر برگزارکنندگان در رده میانگین سنی زیر 35 سال و میانگین سنی شرکت کنندگان 28 سال است.

رمضان‌پور با بیان اینکه این جشنواره کاملا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه‌های مجازی و بدون هزینه چاپ بنر اطلاع رسانی شد، ابراز کرد: تمام تلاش در این جشنواره برای جذب جوانان بود تا حتی شده ۱۰۰ جوان با نهج‌البلاغه آشنا شوند.

وی ادامه داد: ۵۰ سایت و رسانه مجازی با ما همکاری داشتند، ۱۲۰۱ نفر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که ۵ استان به ترتیب همدان، اصفهان، تهران، قم و فارس بیشترین آثار ارسالی را داشتند، ۴۰۰ نفر از افراد شرکت کننده در رده سنی متولد دهه ۸۰ و ۹۰ بودند.

رمضان‌پور اشاره کرد: کوچکترین شرکت کننده در این جشنواره کودکی ۷ ساله بود که خود او علاقمند به شرکت بود، با کمک والدین خود کلیپی با مفاهیم ساده از نهج‌البلاغه تهیه کرده بود.

دبیر جشنواره ملی راه روشن گفت: هر رشته ۳ برگزیده و در مجموع ۳۰ برگزیده در جشنواره بودند. در این آئین از پیشکسوتان نهج البلاغه نیز تقدیر خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ در این آئین اختتامیه از رسانه‌های فعال در پوشش خبری این جشنواره و از خبرگزاری ایکنا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha