آمادگی 150 گروه جهادی یزد برای رزمایش «جهادگران فاطمی»
کد خبر: 4097623
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

آمادگی 150 گروه جهادی یزد برای رزمایش «جهادگران فاطمی»

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد از اعلام آمادگی 150 گروه جهادی تخصصی برای برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی 2» در سراسر استان خبر داد.

مسئولان اقشار بسیج استان و فرماندهان نواحیبه گزارش ایکنا از یزد، علی نوری‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد، 15 آبان ماه در جمع مسئولان اقشار بسیج استان و فرماندهان نواحی با اشاره به برگزاری دومین رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: نگاه اول سپاه الغدیر استان یزد برگزاری تخصصی این رزمایش است و همه اقشار تخصصی بسیج باید با تمام ظرفیت خود در این رزمایش برای خدمت‌رسانی حضور مؤثری داشته باشند.

وی ادامه داد: در تمام شهرستان‌ها برای مناطق برنامه ویژه طرح «کرامت» تدارک دیده شود و در صورتی که نواحی ظرفیت مازادی داشت می‌تواند، در  شهرستان‌های اطراف نیز حضور پیدا کند.

نوری‌زاده عنوان کرد: گروه‌های پایش در استان فعال شدند و مشکلات مناطق را بررسی می‌کنند تا در هفته‌ای که رزمایش برگزار می‌شود گروه‌های جهادی به طور منظم سازماندهی شوند.

علی اصغر سلمانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد نیز در این جلسه گفت: رزمایش جهادگران فاطمی 2 به طور همزمان در سراسر کشور از 28 آبان به مدت یک هفته برگزار خواهد شد و در استان یزد نیز 150 گروه  جهادی و اقشار مختلف بسیج اعلام آمادگی کردند.

سلمانی با ارائه برنامه‌های پیشنهادی برای همه اقشار افزود: بنا داریم سه منطقه کم برخوردار حسن آباد، اکرمیه و اکرم آباد را در یزد به عنوان منطقه هدف انتخاب کنیم و مجری برگزاری رزمایش در این مناطق برعهده ناحیه مقاومت بسیج شهید الله دادی است.

یادآور می‌شود در این جلسه که مسئولان همه اقشار حضور داشتند، به ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند. 

انتهای پیام
captcha