سازمان زندان‌ها و دانشگاه لرستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
کد خبر: 4097624
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

سازمان زندان‌ها و دانشگاه لرستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری مشترک دوجانبه، به امضای رئیس دانشگاه لرستان و مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی این استان رسید.

امضای تفاهم نامه همکاریبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک دوجانبه، به امضای علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان و عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان لرستان رسید.

این تفاهم‌نامه، هم‌زمان با اولین روز برپایی نمایشگاه «هزاران راه نرفته» که روز یکشنبه، 15 آبان‌ماه با حضور برخی مدیران استانی در ساختمان دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان، افتتاح شد به امضای طرفین رسید و مبادله شد.

از جمله مفاد همکاری بین دانشگاه لرستان و سازمان زندان‌های استان لرستان، بخش مربوط به مراکز مشاوره است.

عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های استان لرستان در این رابطه، گفت: این سازمان در استان لرستان دارای تعداد چهار مرکز مشاوره است که به زندانیان، مشاوره ارائه می‌کند.

از سوی دیگر، مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه لرستان که مدیریت آن‌را فضل‌اله میردریکوند برعهده دارد فعالیت‌های تخصصی مشاوره‌ای انجام می‌دهد.

دانشگاه لرستان و سازمان زندان‌های استان لرستان براساس تفاهم‌نامه مشترک، قصد دارند همکاری‌های دوجانبه تخصصی خود در زمینه مشاوره‌ها را گسترش بدهند و از ظرفیت‌های همدیگر به‌ویژه ظرفیت‌های علمی دانشگاه لرستان استفاده کنند تا کیفیت فعالیت‌ها و روش‌های مشاوره‌ای، ارتقا یابد.

یادآور می‌شود، مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه لرستان با همکاری سازمان‌هایی همچون بهزیستی، آموزش و پرورش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، نمایشگاه هزاران راه نرفته را برپا کرده است تا هرچه بیشتر، دانشجویان دانشگاه لرستان با خدمات مشاوره‌ای تخصصی در زمینه آسیب‌های اجتماعی و روانی و موضوعاتی همچون پیشگیری از اعتیاد، آشنا شوند.

انتهای پیام
captcha