آزادی یک زندانی به همت بانوی یزدی خارج از کشور
کد خبر: 4097627
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

آزادی یک زندانی به همت بانوی یزدی خارج از کشور

مساعدت ۱۵۰ میلیون ریالی بانوی نیکوکار یزدی در قالب پویش «رضوان» منجر به آزادی یک زندانی یزدی جرایم غیرعمد شد.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی ستاد دیه استان، انسیه رکن‌الدینی، بانوی نیکوکار یزدی خارج از کشور طی تماس تلفنی با دفتر ستاد دیه استان یزد و اعلام تمایل جهت کمک به آزادی یک زندانی، مبلغ ۱۵ میلیون تومان هزینه دومین مراسم سالگرد همسر خود را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داد و با این اقدام در قالب پویش «رضوان» زمینه‌ساز آزادی یک محکوم مالی شد.

این نیکوکار هدف از این اقدام خداپسندانه را شادی روح همسر خود بیان کرد و در این خصوص گفت: تصمیم گرفتم تا برای دومین سال متوالی هزینه مراسم سالگرد همسرم مرحوم علیرضا رمضانی را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دهم تا با این اقدام یک محکوم مالی از زندان آزاد شود و ثواب این کار به روح وی برسد.

این بانوی نیکوکار سال گذشته نیز مبلغ ۱۰ میلیون تومان هزینه مراسم اولین سالگرد همسر خود را نیز به این امر خیر اختصاص داده بود.

یادآور می‌شود پویش «رضوان» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به همت ستاد دیه استان یزد اجرا و نیکوکاران و مردم دار العباده می‌توانند هزینه‌ مراسم‌های ختم، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد عزیزان خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهند.

انتهای پیام
captcha