موفقیت بسیج در حوزه تلفیق علم، صنعت و توجه به نخبگان
کد خبر: 4097773
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

موفقیت بسیج در حوزه تلفیق علم، صنعت و توجه به نخبگان

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بسیج در حوزه تلفیق علم و صنعت و توجه به نخبگان، موفق عمل کرده است، گفت: بسیج رسانه نیز باید بین خبرنگاران حوزه فضای مجازی و مکتوب، هم افزایی ایجاد کند.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز ۱۶ آبان ماه در نشست با مدیران رسانه‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: حرکت به سمت پیشرفت و توسعه از جمله اهداف بسیجیان برای ساختن ایران قوی است.

وی با بیان اینکه بسیج در ۸ دفاع مقدس، بیشترین شهدا را تقدیم کشور کرده است، افزود: در ناامنی‌های اجتماعی، بسیج برای امنیت مردم تلاش کرده و در نقاط دورافتاده و مرزی کشور که کمتر دستگاه دولتی حاضر به انجام خدمت می‌شود،‌ اقدامات زیرساختی انجام داده است.

مهدوی با بیان اینکه بسیج در حوزه تلفیق علم و صنعت و توجه به نخبگان، موفق عمل کرده است، افزود: همانگونه که بسیج در دیگر عرصه‌ها، به خوبی نقش آفرینی می‌کند، بسیج رسانه نیز باید بین خبرنگاران حوزه فضای مجازی و مکتوب، هم افزایی ایجاد کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بر پیگیری مشکلات خبرنگاران تاکید کرد و گفت: اگر زمینه پیگیری مشکلی وجود دارد و ساز و کار فراهم است، این مهم انجام شود؛ در غیر این صورت، می‌توان سازو کار قانونی را تعریف کرد.

وی به موضوع عدم بضاعت مالی رسانه‌ها که از سوی مدیران مطرح شد اشاره کرد و گفت: به منظور به روز رسانی امکانات و تجهیزات می‌توان بخشی از تسهیلات را برای این مهم هدایت کرد چرا که وظیفه بسترسازی را برعهده داریم.

مهدوی بیان کرد: خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها باید خدمات ارائه شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دورترین نقاط کشور به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا امید به جامعه تزریق شود.

وی با بیان اینکه برخی انتقادات رسانه‌ها به حق بوده و باید تعاملات بین رسانه‌ها،‌ با هم‌افزایی تقویت شود، تصریح کرد: توسعه خراسان جنوبی، بامطالبه گری محقق می‌شود و در شرایط کنونی،‌ استان نیازمند همدلی و همزبانی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج، یادآور شد: بسیج یکی از برکات و پدیده شگفت انگیز انقلاب است که امروز به یک الگوی جهانی برای آزادیخواهان تبدیل شده است و در مقابل استکبار به دنبال تخریب این تشکیلات مردمی است.

در این جلسه مدیران رسانه‌های استان به بیان پیشنهادات و مطالبات خود پرداختند.

 

انتهای پیام
captcha