دشمن به‌دنبال تغییر الگوهای زن است
کد خبر: 4097985
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

دشمن به‌دنبال تغییر الگوهای زن است

معاون سپاه لرستان با بیان زن در الگوی سوم، توحیدمحور و تمدن‌ساز است، اظهار کرد: دشمن از طریق جنگ ترکیبی و فضای مجازی به‌دنبال آن است که ادراکات معرفتی جامعه را مختل کند تا الگوهای زن، تغییر کند و این در حالی است که ما در جنگ ترکیبی به اندازه کافی، کار نکرده‌ایم.

حجت‌الاسلام مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، در کارگاه آموزشی «الگوی سوم زن در نگاه انقلاب اسلامی» که دوشنبه، ۱۶ آبان‌ با حضور اعضای هیئت علمی و یاوران علمی زن دانشگاه لرستان، در سالن جلسات شهیدمیربهرسی خرم‎آباد برگزار شد، در سخنانی ضمن تبیین الگوی سوم زن از نگاه انقلاب اسلامی، گفت: الگوی زن در اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی، شخصیت‌هایی تاریخ‌ساز همچون حضرت خدیجه‌(س)، حضرت فاطمه‌زهرا(س) و حضرت زینب‌کبری(س) است.

وی افزود: در الگوی سوم که براساس گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری شکل گرفته است زن، هم رکن خانواده است و هم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، حکومتی، مشارکت اثرگذار و فعال دارد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ادامه داد: الگوی سوم زن، یک الگوی مستقل از الگوی غرب و شرق است؛ براساس الگوی سوم زن و گفتمان انقلاب اسلامی، نقش زن، یک نقش تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است.

مهدوی با بیان اینکه برخلاف الگوی زن غربی، زن در الگوی سوم، توحیدمحور و تمدن‌ساز است، اظهار کرد: شاهد هستیم که دشمن از طریق جنگ ترکیبی و فضای مجازی به‌دنبال آن است که ادراکات معرفتی جامعه را مختل کند تا الگوهای زن، تغییر کند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: ما در جنگ ترکیبی باید بیشتر کار کنیم و در این زمینه به اندازه کافی، کار نکرده‌ایم.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در این کارگاه آموزشی در سخنانی با بیان اینکه نگاه اسلام به خانواده این است که محیط خانواده، به‌ویژه رابطه بین زن و شوهر یک رابطه صمیمی باشد، افزود: محیط خانواده از نگاه اسلام یک محیط تربیتی، عاطفی همراه با نشاط و معنویت است.

وی اضافه کرد: برگزاری این‌گونه کارگاه‌ها که با رویکرد گفتگومحور هستند اقدامی مفید در راستای تقویت هم‌اندیشی‌های سازنده است.

انتهای پیام
captcha