اسناد و کتابخانه ملی ویترین تاریخ و هویت استان یزد است
کد خبر: 4098442
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

اسناد و کتابخانه ملی ویترین تاریخ و هویت استان یزد است

استاندار یزد، اسناد و کتابخانه ملی را ویترین تاریخ و هویت استان یزد دانست و گفت: اسناد بسیار ارزشمندی وجود دارد که حفظ و بهره‌گیری از آنها برای بازخوانی و استفاده‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی مهم است.

بازدید استاندار یزد از اسناد و کتابخانه ملیبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در بازدید از مجموعه مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان اظهار کرد: مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد ویترین تاریخ و هویت استان یزد است.

وی گفت: اسناد بسیار ارزشمندی وجود دارد که حفظ و بهره‌گیری از آنها برای بازخوانی و استفاده‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی مهم است.

استاندار یزد عنوان کرد: طی سال‌های گذشته توجه لازم به این مجموعه نشده است و سبب شده تا مشکلات و نیازهای قابل توجهی در این مرکز به وجود آید.

وی ادامه داد: حضور امروز ما به همراه مدیران استان در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با هدف شناسایی مسائل و مرتفع کردن مجموعه چالش‌های این مرکز انجام شد.

استاندار یزد در پایان تأکید کرد: اسناد ادارات استان باید پس از چهل سال به این مرکز انتقال داده شود تا ضمن بازسازی‌های احتمالی، ثبت همه اسناد در مرکز اسناد و کتابخانه ملی انجام شود.

انتهای پیام
captcha