بسیج نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه است
کد خبر: 4098604
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷

بسیج نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: بسیج الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه برای جامعه و به‌خصوص نسل جوان انقلاب است.

بسیج نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه استبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، امروز، در مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: بسیج الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه برای جامعه و به‌خصوص نسل جوان انقلاب است.

وی ادامه داد: در مواجهه جنگ ترکیبی و اغتششات اخیر قطعاً هدف دشمن، ولایت فقیه و بسیج بوده است که با برخورد با این مسائل در قالب سه عنصر گفتمان‌سازی، انسجام و اقتدار با برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، مطالبه عمومی مقام معظم رهبری از نسل جوان را احساس مسئولیت همراه با جهاد تبیین عنوان کرد.

علی پورمیرزایی، فرمانده بسیج دانشگاه‌های استان یزد نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام سالگرد شهدای گمنام دانشجویی دانشگاه و شهید عمار حلب شهید محمحسین محمدخانی، مواردی را در زمینه فعالیت بسیج دانشجویی بیان کرد.

یادآور می‌شود در این مراسم از زحمات علی فتاحی بافقی و فاطمه فلاح‌زاده مسئولان پیشین حوزه بسیج دانشجویی آقایان و بانوان دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اهدای لوح، تقدیر به‌ عمل آمد و حکم علیرضا قاسمی به ‌عنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی امام رضا (ع) واحد یزد و زینب گلی از سوی بسیج دانشجویی استان اعطا شد.

انتهای پیام
captcha