خراسان‌جنوبی میزبان سعید جلیلی می‌شود
کد خبر: 4099243
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

خراسان‌جنوبی میزبان سعید جلیلی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، فردا، 23 آبان‌ماه در سفر یک روزه خود به این استان در یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان سخنرانی می‌کند.

محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در شورای عالی امنیت ملی، سخنران ویژه نخستین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان است.

وی تصریح کرد: با عنایت به اقدام استانداری مبنی بر برپایی این یادواره به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خانواده استانداری، تصمیم بر این شد که به علت غنابخشی به این برنامه از ظرفیت دکتر جلیلی استفاده شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی درخصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سفر، اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، دیدار با استاندار، دیدار با اساتید دانشگاه‌های مرکز استان و حضور در یادواره شهدای استانداری از جمله برنامه‌های این سفر است.

طالبی بیان کرد: نخستین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان، دوشنبه، ۲۳ آبان‌ماه، ساعت ۱۸ در محل حسینیه جماران برگزار خواهد شد و از عموم مردم و به‌ویژه جوانان برای حضور در این یادواره و بهره‌برداری از بیانات نماینده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در شورای عالی امنیت ملی دعوت می‌شود.

انتهای پیام
captcha