توسعه همکاری مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت المصطفی با نمایندگی رهبری در هند
کد خبر: 4099284
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

توسعه همکاری مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت المصطفی با نمایندگی رهبری در هند

همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و مهارتی مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جامعةالمصطفی با نمایندگی مقام معظم رهبری در هند افزایش می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی‌پور، نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی‌پور، نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان، امروز ۲۲ آبان‌ماه با حضور در مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعةالمصطفی العالمیه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

وی در جمع رئیس و اعضای هیئت رئیسه مؤسسه طی سخنانی مجموعه آموزش‌های کوتاه مدت را یک جامعةالمصطفی جامع و کوچک‌تر دانست که برای حوزه علمیه و جامعةالمصطفی العالمیه افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در کشور هندوستان ادامه داد: همکاری‌های چشمگیری تاکنون بین مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و نهاد نمایندگی ولی فقیه در کشور هندوستان بوده که با امضای این تفاهم‌نامه چهارچوب مشخص و معین پیدا کرده و روز به روز همکاری‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود احمدی میانجی، رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت المصطفی با ابراز خرسندی از حضور نماینده ولی فقیه در کشور هندوستان در مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت ابراز امیدواری کرد که با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم تمام دغدغه‌های نماینده مقام معظم رهبری در کشور هند اجرایی شود و گامی در جهت پیشبرد اهداف پیشرو داشته باشیم.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌ای با حضور حجج اسلام و المسلمین مهدوی‌پور و احمدی میانجی به امضا رسید.

انتهای پیام
captcha