برگزاری دوره آشنایی با اندیشه‌های امام و رهبری در نیجریه
کد خبر: 4099605
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

برگزاری دوره آشنایی با اندیشه‌های امام و رهبری در نیجریه

دوره تخصصی «آشنایی با آراء و اندیشه‌های سیاسی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری» به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور معرفی و شناساندن آراء و اندیشه‌های بزرگان اسلام به ویژه شخصیت‌های تأثیرگذار در فرآیند شکل‌گیری جامعه ‌اسلامی با تأسی از تعالیم اسلام و تعالیم بلند اهل بیت(ع)، رایزنی فرهنگی ایران در نیجریه اقدام به برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت در این خصوص کرده است.

اولین دوره از این سلسله دوره‌های کوتاه مدت با عنوان «آشنایی با آراء و اندیشه‌های سیاسی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری» با همکاری اداره‌کل همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم قم برگزار شد.

در این راستا، رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه دستورالعمل نحوه حضور علاقه‌مندان نیجریه‌ای در این دوره را به زبان انگلیسی تدوین و منتشر کرد.

مجید کامرانی، رایزن فرهنگی کشورمان در خصوص برگزاری این دوره، گفت: این دوره و دوره‌های بعدی در راستای افزایش دانش عمومی و تخصصی جامعه شیعیان در کشور نیجریه انجام می‌پذیرد و توانمندسازی آنان در همه ابعاد و حوزه‌ها از اولویت‌های نخست فرهنگی ایران در این کشور محسوب می‌شود.

شایان ذکر است، این دوره با حضور غلامرضا بهروزی‌لک، از اساتید دانشگاه باقرالعلوم قم روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha