همایش زکات در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4099641
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

همایش زکات در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از برگزاری همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات به‌منظور نهادینه کردن این فریضه الهی در استان خبر داد.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد، 23 آبان‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات اظهار کرد: کمیته امداد این همایش را با هدف نهادینه کردن فرهنگ فریضه الهی زکات با همکاری اعضای شورای زکات استان در ۲۶ آبان ماه امسال برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات در جامعه اسلامی و نقش مؤثری که در بهبود اقتصاد اسلامی خواهد داشت گفت: در این همایش اساتید حوزه‌های علوم اجتماعی و قرآنی به بیان پژوهش‌ها و دیدگاه‌های خود درباره موضوع زکات بویژه روش‌های جذب و صرف زکات‌های مستحبی خواهند پرداخت و امید است با استفاده از این دیدگاه‌ها و نتایج عملی پژوهش‌ها و همراهی مردم نیکوکار استان یزد اتفاقات خوبی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد بیفتد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این همایش استانی بیان کرد: در این همایش از چند تن از عاملان، مؤدیان و مبلغان برتر زکات در استان یزد نیز توسط مسئولان کشوری و استانی تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha