شهرداری شیراز زمین‌های دارای کاربرد مذهبی را معرفی کند
کد خبر: 4099894
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

شهرداری شیراز زمین‌های دارای کاربرد مذهبی را معرفی کند

استاندار فارس از شهرداری شیراز خواست تا زمین‌های موجود در سطح این کلان‌شهر که کاربردی مذهبی و فرهنگی دارند را معرفی و اطلاع‌رسانی کند تا خیران در ساخت این بناها مشارکت کنند.

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 24 آبان در هشتمین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان با تأکید بر رعایت قانون در تمام اماکن عمومی، گفت: مدیرکل سازمان صمت استان، آخرین نتایج برپایی فروشگاه‌های عرضه پوشش اسلامی را جمع‌بندی و گزارش کند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح هادی، توسط معاونت فرهنگی و هنری شهرداری شیراز، گفت: آنالیز و تجزیه و تحلیل مسائل این افراد از جمله مباحث مالی، شغلی و فرهنگی آنان را به‌همراه ارائه راه حل، گزارش کنید؛ تا در جهت رفع آن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

ایمانیه با تأکید بر معرفی زمین‌های با کاربرد مذهبی تصریح کرد: شهرداری شیراز پیشقدم شود و زمین‌های موجود در سطح شهر را که کاربرد مذهبی و فرهنگی دارند، معرفی و اطلاع‌رسانی کند تا خیران و نیک‌اندیشان در ساخت این بناها مشارکت کنند.

استاندار فارس بر لزوم هم‌افزایی تمامی دستگاه‎های مسئول در حوزه فضای مجازی تأکید کرد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای آذر ماه قرارگاه فضای مجازی استان را تشکیل و آن را اداره کند.

وی در ادامه به انجمن حمایت از زندانیان اشاره کرد و گفت: مساعدت به این انجمن، جهت حمایت از خانواده زندانیان و جلوگیری از آسیب‌پذیری خانواده بسیار ضروری است که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است و آمادگی داریم مساعدت‌های بیشتری نیز انجام دهیم.

ایمانیه در خصوص پروژه بین‌الحرمین نیز اظهار کرد: به‌صورت منظم جلساتی در حال برگزاری است تا با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی و وزارت راه و شهرسازی و شهرداری شیراز بتوانیم ساماندهی مناسبی به مناطق اطراف حرم دهیم.

انتهای پیام
captcha