نظارت ۲ داور قزوینی بر مسابقات سراسری قرآن فراجا
کد خبر: 4100257
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

نظارت ۲ داور قزوینی بر مسابقات سراسری قرآن فراجا

داور مسابقات قرآن فراجا با اشاره به اینکه دو چهره‌ قرآنی قزوین به‌عنوان داور در مسابقات سراسری قرآن فراجا حضور دارند، گفت: نیروهای پایور و وظیفه‌ فراجا از تاریخ ۲۴ آبان وارد این رقابت قرآنی شدند.

مجید وفاپور قاری قرآن

مجید وفاپور، داور مسابقات قرآن فراجا در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و سربازان فراجا به میزبانی استان گیلان در حال برگزاری است.

وی گفت: نیروهای پایور و وظیفه‌ فراجا از تاریخ ۲۴ آبان وارد این رقابت قرآنی شدند که این رقابت‌ها به مدت سه روز تا پنجشنبه ۲۶ آبان ادامه خواهد داشت.

این داور قرآنی بیان کرد: ۳۰۰ نفر از کارکنان فراجا در ۱۰ رشته‌ حفظ کل، حفظ جزء‌های ۲۰، ۱۵، ۱۰ و ۵ جزء قرآن کریم، قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان، درک مفاهیم سطح ۱ و ۲ قرآن و رشته‌ اذان به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به حضور داوران قزوینی در این رقابت اظهار کرد: داوری شرکت‌کنندگان رشته‌ «صوت» را بنده بر عهده دارم و کیومرث حبیب‌زاده دیگر قاری استان قزوین نیز دیگر داور این رقابت قرآنی است که عملکرد شرکت‌کنندگان در رشته‌ «وقف و ابتداء» را ارزیابی می‌کند.

وفاپور در پایان هدف از برگزاری رقابت‌های قرآنی را انس بیشتر آحاد جامعه با این مصحف شریف دانست و گفت: برپایی مسابقات قرآن کریم علاوه بر معرفی نفرات برگزیده و برتر قرآنی به جامعه، جاری کردن فرهنگ قرآن در زندگی افراد است تا در هر برهه از زندگی، آیات نورانی قرآن را پناهگاه و ملجأ زندگی خود بدانند.

یادآور می‌شود، نفرات منتخب بیست‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و سربازان فراجا، به مسابقات سال آینده که به میزبانی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha