لزوم برخورد قاطع با طراحان عملیات‌های تروریستی
کد خبر: 4100547
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

لزوم برخورد قاطع با طراحان عملیات‌های تروریستی

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار خواستار رسیدگی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در برخورد باعاملان حوادث تروریستی اخیر کشور شد.

خطبه های نماز جمعه پارس آبادبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله سوار، ۲۷ آبان‌ماه، در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی و دشمن شکن جمعه این منطقه، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک آغاز هفته بسیج، خواستار رسیدگی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در برخورد باعاملان حوادث تروریستی اخیر کشور شد و افزود: این حادثه غم انگیز دل هر ایرانی را به درد می‌آورد، از صمیم قلب به شهدای این حوادث تسلیت و خواستار رسیدن به سزای اعمالشان هستیم.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با تشریح ابعاد مختلف نقش سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره ۴ مقوله امنیت، وحدت، قدرت و منفعت ملی را مورد هدف قرار داده و هر روز با اجرای سناریوهای مختلف در صدد تجزیه ایران هستند که کور خوانده و این آرزوی خود را تا آخر به گور خواهند برد.

وی با اشاره به پیش‌بینی هنری کیسینجر تئوریسن آمریکایی در خصوص آینده ایران اسلامی، بیان کرد: آینده مطلوب، آینده ممکن و آینده محتمل را به اندیشکده‌های امنیتی منعکس نموده که تئوری هانسون و ... در قالب همین برنامه‌ریزی و اغتشاشات اخیر بر اساس این تئوری مو به مو توسط مزدوران داخلی وابسته به آنان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام عزیزی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دولت‌های غربی و رژیم غاصب صهیونیستی در مورد ایران تاکید کرد: دشمن در برنامه‌ریزی کوتاه مدت خود در صدد مشغول کردن کشور به اغتشاشات و جنگ‌های داخلی و جنگ‌های نیابتی، در میان مدت، حذف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و در نهایت در برنامه ریزی بلند مدت خود در صدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و فروپاشی آن می‌باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار ضمن محکوم کردن تحریک جوانان توسط عده‌ای سلبریتی، از قوه قضائیه و نهادهای امنیتی درخواست کرد تا برخوردهای جدی و پشیمان کننده ای را با خاطیان نظم و امنیت عمومی کشور داشته باشند چرا که اگر این اغتشاشات در کشور توسط عده ای فرصت طلب و خود فروخته به راه نمی‌افتاد، هیچ وقت گروه‌های تروریستی نمی‌توانستند فرصت پیدا کنند و دست به اقدامات ایذایی در کشور بزنند و مردم، بویژه کودکان بی گناه را به شهادت برسانند.

انتهای پیام
captcha