درخشش یزدی‌ها در مسابقات قرآن وزارت نیرو
کد خبر: 4100578
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

درخشش یزدی‌ها در مسابقات قرآن وزارت نیرو

دبیر شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان یزد از درخشش استان یزد در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو خبر داد.

برترین‌های یزد در مسابقات قرآن وزارت نیروضیا زینی، دبیر شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به درخشش استان در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات وزارت نیرو اظهار کرد: این مرحله که از روز چهارشنبه، ۲۵ آبان‌ماه در تهران آغاز شده، ۲۷ آبان‌ماه با معرفی برترین‌ها به‌کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور محرابیان، وزیر نیرو برگزار شد، ابراهیم اقبالی زارچ در رشته حفظ موضوعی از شرکت مدیریت تولید برق توانست رتبه اول در این مرحله را کسب کند.

زینی افزود: همچنین زهرا دهقانی همسر همکار  در رشته تحقیق موضوعی  از شرکت سهامی آب منطقه‌ای توانست رتبه دوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.

یادآور می‌شود چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو در پنج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، تفسیر و تحقیق موضوعی برگزار و بیش از ۴۰۰ نفر در استان یزد در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند که هشت نفر با کسب امتیاز لازم توانستند به مرحله کشوری راه یابند و در نهایت دو نفر در این مرحله حائز رتبه اول و دوم کشوری شدند.

انتهای پیام
captcha