برگزاری مرحله نهایی جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی
کد خبر: 4100916
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

برگزاری مرحله نهایی جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی

مرحله نهایی هفدهمین دوره جشنواره مردمی و ملی تلاوت‌های مجلسی ویژه بزرگسالان در مشهد برگزار می‌شود.

جشنواره مردمی و ملی تلاوت های مجلسی در مشهدحسین شریفیان، دبیر و ناظر فنی جشنواره ملی و مردمی تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: مرحله نهایی هفدهمین دوره جشنواره مردمی و ملی تلاوت‌های مجلسی ویژه بزرگسالان در مشهد 30 آبان‌ماه، ساعت 19:30 در دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در ابتدای این مراسم 6 نفر برگزیده این دوره از جشنواره آقایان علی آسایش، کاظم اصغرزاده، ابراهیم جاویدی، سیداحمد حسینی، رضا رضایی و علیرضا کهندل به تلاوت می‌پردازند.

دبیر و ناظر فنی جشنواره ملی و مردمی تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی تصریح کرد: برای رأی مردمی از طریق برگه‌هایی که در ابتدای برنامه در اختیار حضار قرار می‌گیرد، پس از تلاوت آخرین شرکت‌کننده، جمع‌بندی نهایی آراء توسط تیم اجرایی جشنواره صورت می‌گیرد و دو نفر برای مرحله کشوری انتخاب می‌شوند.

وی گفت: ناظران مرحله نهایی هفدهمین دوره جشنواره مردمی و ملی تلاوت‌های مجلسی ویژه بزرگسالان در مشهد، حسین پورکویر، مصطفی حاجی حسنی کارگر و محمدرضا ملکی از اساتید و قاریان برجسته و مطرح خواهند بودند. همچنین در پایان مراسم نیز حسین پورکویر، مدرس و قاری بین‌المللی تلاوت افتخاری خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha