۱۵۰ بانوی یزدی با روش‌های کارآفرینی و بازاریابی آشنا شدند
کد خبر: 4100938
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

۱۵۰ بانوی یزدی با روش‌های کارآفرینی و بازاریابی آشنا شدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «مشاوره کارآفرینی، بازاریابی از محصول تا بازار» گفت: در این دوره یک‌روزه ۱۵۰ بانوی یزدی با روش‌های کارآفرینی و بازاریابی آشنا شدند.

دوره آموزشی کارآفرینی، بازاریابی از محصول تا بازاربه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اصغر سلمانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد، 28 آبان‌ماه در همایش و اختتامیه دوره آموزشی «مشاوره کارآفرینی، بازاریابی از محصول تا بازار» اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و رسالت‌های مجموعه بسیج سازندگی توانمندسازی بانوان برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.

وی ادامه داد: در این راستا و در سال گذشته 400 فقره تسهیلات صدمیلیون تومانی به بانوان متقاضی تعلق گرفت که از میان آنها 500 شغل ایجاد شد یا کمک به رونق اشتغال کرد.

سلمانی افزود: 538 صندوق قرض‌الحسنه مردم‌پایه در سطح استان وجود دارد که از این تعداد صندوق‌های موفق به تعاونی ارتقا پیدا کردند و از بستر خود با وام‌های قرض‌الحسنه زمینه‌ای برای اشتغال بانوان شدند.

وی عنوان کرد: در بسیج سازندگی با ارگان‌هایی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، بانک‌ها و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای یزد تفاهم‌نامه امضا شده که در طول سال سعی می‌کنیم با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و صندوق‌های قرض‌الحسنه و البته کارآفرینان موفق برای توانمندسازی بانوان جویای کار استفاده کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری همایش «مشاوره کارآفرینی، بازاریابی از محصول تا بازار» اضافه کرد: این همایش و دوره آموزشی یک روزه به  همت بسیج جامعه زنان، بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم و اداره کل آموزشی فنی و حرفه‌ای استان یزد برگزار می‌شود که 150 نفر از بانوان کارآفرین در این دوره شرکت کردند.

حق‌جو، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد نیز در این مراسم گفت: سعی می‌کنیم بانوان جویای کار را توانمند کنیم چرا که معتقد هستیم مشاغل خانگی فرصت خوبی برای کارآمد شدن خانواده‌ها است. خوشبختانه در این مسیر کارآفرین و مهارت‌آموزان کارآفرینی موفق و برتری داریم که امیدواریم الگوی خوبی برای کشور باشند.

انتهای پیام
captcha