مردم در دل اغتشاشات تهدید را به فرصت تبدیل کردند
کد خبر: 4101040
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
امام جمعه ملایر:

مردم در دل اغتشاشات تهدید را به فرصت تبدیل کردند

امام جمعه ملایر گفت: دشمن در فتنه اخیر با همه ابزار وارد شد، اما ملت ایران با بصیرت و آگاهی تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر، امروز، 29 آبان‌ماه در دیدار با بسیجان این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بسیج مظهر تمام خوبی‌ها و ارزش‌هاست.

وی با استناد به حکمتی از نهج‌البلاغه که می‌فرماید «بهای شما کمتر از بهشت نیست خودتان را به کمتر از بهشت نفروشید» گفت: مروری بر تاریخ اسلام نشان می‌دهد که دشمنان با همه ابزار و تجهیزات خود در جنگ‌های مختلف در مقابل پیامبر و دین ایستادند تا ریشه اسلام را بخشکانند، اما به یاری خدا شکست خوردند.

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه همیشه امتحانات الهی وجود دارد، افزود: امروز خدا در سایه این نظام به ما لطف کرده است و ما باید به مردم خدمت کنیم. فتنه اخیر از فتنه‌‌های بزرگ دشمن برای براندازی نظام بود، فتنه‌گران به پشتیبانی دشمن آمده بودند و آخر هم شکست خوردند و دشمن به شکست خود این بار نیز اعتراف کرد و از مردم ما عصبانی هستند چرا‌که با دشمن همکاری نکردند.

برقراری خطاب به فتنه‌گران گفت: این انقلاب تنومندتر و قدرتمندتر از آن چیزی است که به دنبال براندازی آن هستند، مردم در این اغتشاشات با بصیرت و آگاهی تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

وی تصریح کرد: یکی از ابزار نصرت الهی رعب و وحشت انداختن در دل دشمن است و ما در دفاع مقدس از این موارد بی‌شمار دیدیم، امروز هم باید در دل دشمن رعب و وحشت انداخت و نیروهای انقلابی ما از هیچ دشمنی هراس ندارند.

امام جمعه ملایر در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: کار ارباب رجوع در ادارات باید در اولویت قرار گیرد. پروسه زمانی باید برای رفع امورات مردم تسهیل شود، تلاش شود مردمی که پای این انقلاب وفادار ماندند مشکلات اشتغال، ازدواج جوانان و مشکلات اقتصادی حل شود.

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر نیز با بیان اینکه بسیجی احتیاج به یک نماد خاصی ندارد و بسیجی به فرمایش اهل بیت(ع) و امامین انقلاب برای مردم خدمت به خلق خدا وقت می‌گذارد و هم خودش امیدوارست و هم امیدآفرین است، گفت: هر مسئولی در جایگاه خودش باید بسیجی‌وار عمل کند، مدیر یک مدرسه و استاد یک دانشگاه می‌تواند دانش‌آموزان و دانشجویان را در مکتب اسلام و تقویت این فرهنگ تربیت، روشنگری و هدایت کند.

حمزه شیرزادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن تصریح کرد: این جنگ نیازمند سرباز و نیرو است و برهه حساسی است. عامل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس که صدام به پشیبانی همه ابرقدرتها در مقابل ما ایستاده بود تنها روحیه بسیجی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ملایر خطاب به بسیجیان گفت: قداست نام بسیج بسیار بالاست و تنها بسیجی بودن به کارت شناسایی نیست؛ اعتقاد و روحیه بسیجی خدمت واقعی به مردم است. بسیجی اهل ریخت و پاش نیست و برای مردم و فقرا کار می‌کند، بسیجی واقعی در میدان بوده و همیشه به فکر پیشرفت نظام اسلام و انقلاب است.

وی اظهار کرد: امروز بسیجیان شهرستان ملایر در صحنه بودن و جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند حضوری مقتدرانه داشته و موفق بوده‌اند. مقام معظم رهبری فرمودند «بسیجی وظیفه‌شناس، تکلیف‌محور و به موقع وارد عمل می‌شود» این اغتشاشات به‌زودی جمع می‌شود اما روسیاهی برای کسانی می‌ماند که در این دوران تکلیف خود را انجام ندادند.

انتهای پیام
captcha