اجرای طرح امین فرصت ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف پرورشی در مدارس است
کد خبر: 4101087
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان:

اجرای طرح امین فرصت ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف پرورشی در مدارس است

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه طرح امین، در راستای اجرای طرح تحول سند بنیادین است، گفت: اجرای طرح امین فرصت ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف پرورشی در مدارس است.

نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سید رضا نظری، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در همایش روحانیون طرح امین که به همت اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش و با همکاری حوزه علمیه استان گلستان امروز، ۲۹ آبان در سالن همایش کانون طاها گرگان برگزار شد، گفت: طرح امین فرصت ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف پرورشی در مدارس است.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه طرح امین، در راستای اجرای طرح تحول سند بنیادین است، تصریح کرد: اصلی‌ترين مؤلفه‌های اين طرح مديران، كادر آموزشی و پرورشی، فضای آموزشی، محتوای آموزشی، اوليا، مربيان و دانش‌آموزان هستند که ضرورتا بايد از هماهنگی و همدلی بسيار بالايی با يكديگر برخوردار باشند زيرا اگر اين هماهنگی شكل نگيرد تربيت حاصل نمی‌شود.

نظری با بیان اینکه برای هرچه بهتر وهماهنگ‌تر برگزار شدن اين طرح بايد كليه كادر مدارس و دانش‌آموزان، مبلغان توجيه شوند وظايف هر یک مشخص شود، افزود: برای بهتر برگزار شدن طرح‌های مبلغان امين بهتر است ابتدا طرح آنها به مدير داده شود و با هماهنگی مدير و معاون پرورشی مدارس اجرا شود تا در روند برگزاری طرح، مشكلی پيش نيايد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه اجرای طرح امین در مدارس، باید پویا و با نشاط باشد، افزود: طرح امین در جهت اغنای برنامه‌های پرورشی مدارس و تحقق تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان ارائه شد و روحانیون مجرب و توانمند در زمینه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان با همکاری حوزه‌های علمیه و با هماهنگی ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش در مدارس حضور دارند.

 

انتهای پیام
captcha