«سیدالصحرا» به مکان فرهنگی مذهبی تفریحی تبدیل می‌شود
کد خبر: 4101390
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

«سیدالصحرا» به مکان فرهنگی مذهبی تفریحی تبدیل می‌شود

عضو شورای شهر یزد با اشاره به اینکه «سیدالصحرا» یکی از قبرستان‌های قدیمی شهر است و اکنون از نظر جلوه بصری وضعیت مناسبی ندارد، از تبدیل آن به مکان فرهنگی مذهبی تفریحی خبر داد.

محسن ابوترابی، عضو شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی شورای شهر، محسن ابوترابی، عضو شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: با توجه به بازدیدی که در منطقه یک شهرداری از پروژه‌های در حال اجرا صورت گرفت، علی رغم اقدامات مناسب انجام از سوی مدیر شهرداری منطقه یک، متأسفانه وضعیت آسفالت این منطقه به‌خصوص در محدوده بلوار استقلال نابسامان است.

به گفته وی، طی بازدیدهای انجام شده، خیابان و معابر دیگر منطقه یک نیز در حال زیر سازی و آسفالت است و اکنون روکش آسفالت بلوار رسالت به پایان رسیده است.

عضو شورا و نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه یک شهرداری افزود: بلوار فرهنگ، صدوق، شیخ کلینی و کوچه‌های محله کسنویه و همچنین نوسازی آسفالت معابر منطقه امامشهر به دلیل فرسودگی در دستور کار است.

ابوترابی در خصوص پارک‌های منطقه یک گفت: ساماندهی و باز پیرایی پارک‌های منطقه یک نیز از جمله بوستان پانزده خرداد، دانش، کوچه بیوک، در دستور کار است‌ و ضرورت دارد طرحی جامع برای بازپیرایی آن‌ها تهیه شود.

عضو شورای شهر یزد گفت: همچنین در برخی از بوستان‌های این منطقه که امکان‌پذیر است، بخشی از آن برای بوستان بانوان مهیا می‌شود، قسمتی از پارک دانش نیز به مجموعه ورزشی اختصاص می‌یابد و چمن مصنوعی رو باز در آن محل ایجاد می‌شود.

ابوترابی افزود: سیدالصحرا که یکی از قبرستان‌های قدیمی شهر است، از نظر جلوه بصری وضعیت مناسبی ندارد، لازم است برای بازسازی آن دومیلیارد تومان در متمم دیده شود و با تصویب شورا در اولین فرصت محوطه‌سازی آن آغاز و به محیط فرهنگی مذهبی تفریحی تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha