برگزاری مسابقات مجازی قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های فراجا
کد خبر: 4101925
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

برگزاری مسابقات مجازی قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های فراجا

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا از برگزاری مسابقه مجازی قرآن کارکنان فراجا و مسابقات کشوری خانواده‌های آنان خبر داد و گفت: این مسابقات نیر بهمن‌ماه سال جاری در شش گروه بانوان شاغل، همسران کارکنان، فرزندان دختر و پسر برگزار می‌شود.

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی _سیاسی فراجا در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری خانواده‌های کارکنان فراجا گفت: این مسابقات نیر بهمن‌ماه سال جاری در شش گروه بانوان شاغل، همسران کارکنان، فرزندان دختر و پسر بالا و زیر ۱۶ سال، در ۱۰ رشته حفظ کل، ۲۰، ۱۵، ۱۰، ۵ جزء قرآن، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و درک مفاهیم سطح یک و دو برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی _سیاسی فراجا با اشاره به اینکه امسال مرحله استانی مسابقات قرآن خانواده کارکنان از ابتدای شهریور تا اول آبان به مدت دو ماه در ۳۷ رده فرماندهی انتظامی برگزار و نفرات برتر آن تجلیل شدند، گفت: بعد از پایان این مرحله افراد برگزیده برای حضور در مرحله سراسری و کشوری این مسابقات خود را آماده می‌کنند.

وی گفت: در طول سال نیز برنامه‌های قرآنی را پیش‌بینی کرده‌ایم که ازجمله آن ‌می‌توان به برگزاری دوره‌های ارتقا و توانمندسازی قاریان و حافظان با حضور اساتید بین‌المللی و همچنین محافل انس با قرآن با حضور نخبگان قرآنی در رده‌های مختلف کشور اشاره کرد.

رودمقدس از برگزاری مسابقه مجازی قرآن کریم ویژه کارکنان فراجا خبر داد و گفت: بسته‌ای آموزشی به صورت مجازی شامل سخنرانی‌های موضوعی و اخلاقی با محوریت قرآن تهیه شده و در اختیار کارکنان قرار گرفته است که در انتها از محتوای این سخنرانی‌ها و تفسیر قرآن، سوالاتی طراحی و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در نهایت به ۶۶۰ نفر از کارمندانی که بتوانند پاسخ‌ درست به سوالات بدهند، جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی _ سیاسی فراجا با اشاره به ضرورت انس با قرآن و تمسک به آن در بین کارکنان فراجا گفت: خواندن و حفظ قرآن مقدمه و پس از آن تدبر و تفکر در آیات و سرانجام عمل به قرآن فرصتی برای انس با قرآن است، لذا اگر انس با قرآن و تمسک به قرآن در کارکنان بیشتر شود، قطعاً فهم و تدبر قرآن در بین کارکنان و خانواده‌هایشان نهادینه می‌شود و آنان را بیمه می‌کند و در نهایت می‌توان شاهد کارکنان انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و قرآنی باشیم.

انتهای پیام
captcha