بسیجیان ارزش‌های ایثار و فداکاری را در خود گنجاندند
کد خبر: 4101957
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

بسیجیان ارزش‌های ایثار و فداکاری را در خود گنجاندند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بسیج گنجینه گرانبهایی است که ارزش‌های بیداری، خودباوری و ایثار و فداکاری را در خود جای داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دوم آذرماه، در دیدار با اعضای ستاد گرامی داشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج گنجینه گرانبهایی است که ارزش‌های بیداری، خودباوری و ایثار و فداکاری را در خود جای داده و جانبازی و فداکاری بسیجیان در این ۴۳ سال ممکن نیست در قالب الفاظ قرار گیرد.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با درایت خویش متوجه بودند که استقلال ایران و حفظ حاکمیت ملی هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت و دشمنان اجازه نخواهند داد ملت ما خو تصمیم گیرنده باشند.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: بسیج مجاهدان و ایثارگرانی را در خود پرورش داده که امروز در عالم اسلامی، از مظلومین و ارزش‌های اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج به معنای حضور ملت در تمام صحنه‌هایی است، افزود: عمران، آبادی و سازندگی و رفع محرومیت از مناطق محروم بخش کوچکی از این درخت پرثمر تناوری است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه بسیج اقدامات شاخصی در جهت محرومیت‌زدایی و گسترش ارائه خدمات به روستاها و مناطق محروم داشته است، یادآور شد: شاهد اقدامات عظیم محرومیت زدایی از طرف بسیج هستیم و اخیراً در یکی از محروم‌ترین منطقه استان اردبیل ۲۱ روستا به دست بسیجیان جهادگر از نعمت آب بهره مند شدند و ۳۰ روستای دیگر نیز در آستانه بهره‌برداری هستند.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: بسیج در روستاهای دور افتاده‌ای که فاقد جاده‌های مواصلاتی بوده‌اند اقدام به احداث جاده نموده و در سطح وسیعی به ساخت منزل برای فقرا و مددجویان کمیته امداد اقدام کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه‌های علمی اظهار کرد: بسیجیان زیر دریایی‌های پیشرفته را طراحی کرده اند، موشکی که ۵ برابر سرعت صوت حرکت می‌کند، کشتی‌های غول پیکری که ۲ هزار نفر را جا به جا می‌کند با تکیه بر دانش بسیجیان تولید شده،فلذا میانگین سنی دانشمندان بسیجی که توان هسته‌ای را برای ایران درست کرده اند ۲۷ سال است.

وی گفت: دشمنان همه راه‌ها را طی کرده اند محاصره اقتصادی جواب نداده، محاصره تکنولوژی جواب نداده، جنگ جواب نداده، ترور ۱۷ هزار شخصیت برجسته جواب نداده، لشگر جرار بزرگی در آلبانی درست کرده‌اند که فقط در یک محموله آمریکا ۱۷۰۰ دستگاه کامپیوتر به آنها تحویل داده است یعنی ۱۷۰۰ دستگاهی که به داخل کشور دروغ پمپاژ می‌کند و اگر مردم ما فقط به جواب این پرسش دقت کنند متوجه خواهند شد که این ها منافع شومی را در ایران دنبال می‌کنند.

انتهای پیام
captcha