مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای سنندج برگزار شد
کد خبر: 4102039
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای سنندج برگزار شد

مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولان استان امروز، سوم آذرماه در گلزار شهدای سنندج برگزار شد.

غبارروبی گلزار شهدای سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان سنندج به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز اگر ایران اسلامی در اوج اقتدار و رسیدن به قله‌های افتخار قرار دارد به واسطه خون پاک شهیدان و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس و دیگر مقاطع است.

وی با بیان اینکه دستاوردها و کارهای بزرگ شهدا برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شده است و حضور در گلزار شهدا برای تمدید روحیه و مدد گرفتن از ارواح بلند آنان است، افزود: امروز نظام اسلامی به مدد خون شهدا در مسیر پویایی و رسیدن به قله‌های نهایی پیشرفت است و همین مسئله باعث هجمه و کینه دشمنان و مزدوران و فریب‌خوردگان شده است.

استاندار کردستان در ادامه به اغتشاشات و نا آرامی‌های اخیر در سطح کشور نیز گریزی زد و اظهار کرد: دشمنان در فتنه‌های پیشین بر نقاط ضعف متمرکز می‌شدند اما در این برهه به نقاط قوت و توانمندی‌های ما حمله‌ور می‌شوند.

وی افزود: دشمنان امروز به شهیدان ما که همچون ستاره‌های درخشان و مشعل‌های فروزان هستند هجمه می‌برند و تلاش دارند تا نگاه نسل جدید کشور را با ابزار رسانه نسبت به شهدا تغییر دهند.

زارعی کوشا یادآور شد: باید به مقوله جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشیم و با تحلیل درست مسائل، دسیسه‌ها و فتنه‌ها را خنثی و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

انتهای پیام
captcha