جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4102077
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه در گلستان برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه با حضور روسای هیئات مذهبی شهرستان‌های استان گلستان، مدیر کل تبلیغات گلستان امروز، ۳ آذر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

جلسه هماهنگی برنامه‌های های ایام فاطمیه با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و روسای هیات مذهبی برگزار شد

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه با حضور روسای هیئات مذهبی شهرستان‌های استان گلستان، مدیر کل تبلیغات گلستان امروز، ۳ آذر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این نشست با بیان اینکه هیئات مذهبی از ابزارهای مهم انقلاب جهت مقابله با دشمنان است، اظهار کرد: این هیئت بود که به میدان آمد و با تفرقه‌افکنی و کینه توزیها مقابله کرد.

مدیر کل تبلیغات گلستان به ضرورت تقویت کارکردهای اجتماعی هیئات مذهبی تاکید کرد وافزود: با تقویت این کارکردها می‌توان جوانان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیمه کرد.

حجت‌الاسلام گرزین تصریح کرد: نقش هیئات در جهادتبیین به ویژه در قضایایی اخیر که دشمن سعی می‌کند در یک جنگ شناختی و روانی نظام محاسباتی مردم و نخبگان و بانوان را به هم بریزد بسیار تاثیرگذار است.

مدیر کل تبلیغات گلستان با بیان‌اینکه هیئات باید کانون جهادتبیین باشند، افزود: لذا هم‌افزایی و برگزاری نشست‌های متعدد با استفاده از اساتید و نخبگان و آمادگی برای حضور در جامعه برای پاسخ به شبهات می‌تواند راهگشا بوده و نقشه‌های شوم دشمنان را از بین ببرد.

همچنین فضاسازی محیطی و سیاه‌پوش کردن محلات در ایام فاطمیه، اجرای برنامه متمرکز در هر شهرستان در ایام فاطمیه، تشکیل هیئت اندیشه ورز جوانان در هر شهرستان، ارتباط مستمر و قوی با جوانان هیئتی و تازه کار، تشکیل منظم جلسات شورای هیئات مذهبی در استان و شهرستان در موعد مقرر، تدارک اقلام نذورات ایام فاطمیه، ایجاد گروه شورای هیات مذهبی در شبکه مجازی ایتا، پیوند قوی با مدارس، ارسال گزارشات ماهانه صورتجلسات و مصوبات شهرستان‌ها بطور منظم به اداره کل و توجه به برگزاری اربعین شهدای شاهچراغ در شهرستانها بصورت متمرکز از جمله مصوبات  این جلسه بود.

در ادامه روسای هیئات مذهبی شهرستان‌ها نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌های ایام فاطمیه بیان کردند.

 

انتهای پیام
captcha