شرکت 7 هزار دانش‌آموز و دانشجوی استان مرکزی در طرح شهید ایزدپناه
کد خبر: 4102247
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

شرکت 7 هزار دانش‌آموز و دانشجوی استان مرکزی در طرح شهید ایزدپناه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اجرای طرح شهید مجید ایزد پناه در استان، از شرکت 7 هزار دانشجو و دانش‌آموز در این طرح خبر داد.

سرهنگ غلامرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ غلامرضا کریمی، مدیرکل این مجموعه در استان، پنج‌‌شنبه، 3 آذر، در جریان بازدید دانش‌آموزان اراکی از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان، اظهار کرد: دفاع مقدس هویت ارزشمند ملت ایران است و امروز وظیفه هر ایرانی زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در کشورست.

وی افزود: موزه دفاع مقدس استان هویت همشهریان است که خوشبختانه امروز به مکانی برای جوانان و پیشکسوتان دفاع مقدس تبدیل شده و بستری مهم برای تحقق جهاد تبیین است. یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جلوگیری از تحریف دفاع مقدس و انتقال فرهنگ نجات‌بخش دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان است که به برکت کنگره شهدای استان مرکزی طی ۳ سال گذشته اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

کریمی اضافه کرد: اجرای طرح شهید مجید ایزدپناه با محوریت دانش‌آموزان و دانشجویان مهم‌ترین برنامه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس است که این طرح با رویکرد جهاد تبیین اجرا می‌شود. در سال‌جاری بیش از ۷ هزار دانش‌آموز و دانشجوی استان در طرح اردوی یک روزه شهید مجید ایزدپناه شرکت کردند. اجرای طرح تا پایان سال ادامه دارد.

وی در پایان گفت: در کنار اجرای اردوی یک روزه شهید مجید ایزدپناه طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری از ۷ سال گذشته در استان مرکزی به برکت کنگره شهدا آغاز شده و رویکرد فعالیت‌های گام دوم کنگره، جهاد تبیین است.

انتهای پیام
captcha