امنیت ایران خار چشم دشمنان است
کد خبر: 4102255
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

امنیت ایران خار چشم دشمنان است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: امروز ایران اسلامی در درون آتشی از ناامنی در منطقه، به کشور امنی تبدیل شده و به خار چشم دشمنان تبدیل گشته است.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب ۴ آذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب، با بیان اینکه دشمنان ایران قوی را بر نمی‌تابند، اظهار کرد: پیشرفت ایران با وجود تمام تحریم‌ها حتی در گفته‌های کارشناسان خارجی نیز دیده می‌شود.

وی افزود: علی‌رغم تمام مشکلات و گرفتاری‌ها، کشور ما در از نظر فناوری و علمی و پزشکی و ساخت ماهواره در رتبه‌های برتر دنیا قرار دارد در حالی که پیش از انقلاب اینگونه نبوده است.

امام‌جمعه میاندوآب گفت: کشوری که در زمان هشت سال حتی اجازه واردات سیم خاردار را نداشت، امروز موشک به فضا می‌فرستد و به قدرت برتر موشکی در دنیا تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید ارزیابی و نقد منصفانه داشته باشیم، تصریح کرد: عده‌ای متاسفانه همیشه نیمه خالی لیوان را می‌بینند و نمیه پر لیوان در نقد آنها جایی ندارد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه ایران اسلامی در ۴۳ سال گذشته هم مقاومت کرده و هم پیشرفت، اظهار کرد: امروز در حوزه‌های مختلف در دنیا حرفی برای گفتن داشته و حتی اندیشمندان خارجی نیز در این زمینه مجبور به اعتراف شده است.

وی با اشاره به اینکه نباید از دشمن انتظار تعریف و تمجید داشت، تصریح کرد: نباید انتظار داشته باشیم که رسانه‌های بیگانه اعم از اینترنشنال و بی بی سی و… از کشور ما تعریف و تمجید کرده و پیشرفت‌های ما را بازگو کنند چرا که ذات آنها دشمنی و خباثت است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده افزود: ما قبل از انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی نداشتیم و از بیگانگان اجازه می‌گرفتیم و آنها برای ما تصمیم می‌گرفتند ولی امروز کار به جایی رسیده که برای دیدار با ما واسطه می‌فرستند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دولت سیزدهم نیز در راه خدمت‌رسانی به مردم نهایت تلاش خود را به کار گرفته و بارقه‌های امید در اقدامات دولت دیده می‌شود، گفت: دولت عزم جدی در خدمت‌رسانی به مردم دارد و شبانه روز در بخش‌های مختلف تلاش می‌کند.

وی گفت: ان‌شاالله با همکاری مردم و ملت و اقتدار دولت در حوزه اقتصاد و معیشت که نشانه‌های بهبود وضعیت در آن دیده می‌شود کشور ما روز به روز به پیشرفت و اقتدار خود ادامه دهد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی، تصریح کرد: در راه پیشرفت، اتحاد خود را حفظ خواهیم کرد و با تمام قدرت می گوییم که «مرگ بر آمریکا» شعار ما است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: امروز ایران اسلامی در درون آتشی از ناامنی در منطقه، به کشور امنی تبدیل شده و به خار چشم دشمنان تبدیل گشته است.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در برقراری امنیت و آرامش، افزود: باید قدردان نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و بسیجیان باشیم که جان می‌دهند تا از ناموس و عزت ما دفاع کنند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده از اصناف و بازاریان هم که فریب توطئه‌ها را نخوردند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: اصناف و بازاریان همواره پای کار انقلاب و نظام بوده‌اند و این را در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن به منصه ظهور گذاشته اند.

 

انتهای پیام
captcha