اعتراض به کمبودها و نواقص حق مردم است
کد خبر: 4102371
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

اعتراض به کمبودها و نواقص حق مردم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اعتراض به کمبودها و نواقص حق مردم است اما باید از راه درست مطرح شود.

حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالیحجت‌الاسلام و المسلمین حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه نمی‌توان مشکلات فعلی کشور را نادیده گرفت، اظهار کرد: به نظر می‌رسد کار جهادی و گفت‌‍وگو با مردم با نگاه روشنگری، تنها راه حل برون‌ رفت از مشکلات اخیر کشور است.

وی در ادامه بیان کرد: نه تنها روحانیون، بلکه تمام بسیجیان و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی باید نهضت ارتباط راه بیندازند تا سوء تفاهمات رفع شود، زیرا با وجود سو تفاهم این ماجراها حل نمی‌شود.

رفیعی شنیدن سخنان مردم در گفت‌وگوهای چند نفره را مفید دانست و گفت: روحانیون همانند مقام معظم رهبری به بسیاری از اتفاقات اعتراض دارند؛ اما باید سو تفاهم‌ها رفع شود تا مردم بدانند مظلوم چه کسی است.

وی افزود: اعتراض به کمبودها و نواقص حق مردم است و باید با استفاده از تبیین‌گری مسیر درست را به آن‌ها نشان داد تا خدشه‌ای به مملکت و نظام اسلامی وارد نشود. امروز شاهد اعتراض نیستیم بلکه اغتشاشات را مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام رفیعی روحانیون را به صبوری توصیه کرد و گفت: باید طلاب بدی‌ها را با خوبی جبران کنند تا دشمنان هم به دوست تبدیل شوند. دشمن فکر و ذهن برخی از جوانان ما را به اسارت برده است که تنها راه حل موضوع صمیمت و سپس گفت‌وگو است.

وی بیان کرد: اینکه نظام با مشکلاتی مانند معیشت و اقتصاد همراه است را باید پذیرفت و لازم است مدیران به فکر راه حل و چاره برای بهتر شدن وضعیت باشند.

انتهای پیام
captcha