بسیج برآمده از فرهنگ اسلامی است
کد خبر: 4102415
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

بسیج برآمده از فرهنگ اسلامی است

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز تأسیس این نهاد آورده است: بسیج حرکتی معنوی و برآمده از هویت و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی است.

محمدصالح جوکار، نماینده یزد و اشکذر در مجلسبه گزارش ایکنا از یزد، محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز تأسیس این نهاد را به تمامی بسیجیان تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است:

«مطمئن باشید اگر حضور بسیج مستضعفین در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود.(امام خامنه‌ای مدظله العالی)

پنجم آذرماه یکی از درخشانترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود. بسیج حرکتی معنوی و برآمده از هویت و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی است و نمونه عالی درک، هوشمندی و غیرت ملتی برای رسیدن به قله‌های رفیع استقلال و استکبارستیزی است که برای دفاع از شرف و عزت این سرزمین، در تاریخ ماندگار شد.

امروز بسیجیان عزیز با اقتدا به ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله) در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، اقتصاد مقاومتی، سازندگی، سلامت و... اثرگذار هستند تا آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه‌ دارند. امید آنکه ما پیروان آن امام بزرگوار و پاک‌سرشت بتوانیم این صفت زیبا را که در تار و پود نام مقدس بسیج و بسیجی عجین شده، تحقق بخشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر مدافع وطن و انقلاب به خصوص شهدای معزز بسیجی  و فرارسیدن روز بسیج مستضعفان را به تمامی بسیجیان بصیر و دریادل انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه‌آفرین ایران اسلامی خواستارم.»

انتهای پیام
captcha